Kampanie google ads to zestaw usług reklamowych w sieci Google. Obejmuje reklamy tekstowe i displayowe oraz jest internetową platformą reklamową, która umożliwia marketerom reklamowanie swoich produktów i usług za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak wyszukiwarka i strony partnerów Google.
Kampanie google ads można utworzyć za pomocą konta lub firmy. Konto jest zwykle używane do kampanii na dużą skalę; podczas gdy biznesowy byłby używany dla tych, którzy chcą tworzyć reklamy na bardziej profesjonalnym poziomie.
Koszt za kliknięcie (CPC) to kwota, którą musisz zapłacić za każde kliknięcie w reklamę, która zwykle waha się od 0,01 zł do 10 zł w zależności od Twojego miejsca w SERP (strona wyników wyszukiwania). Może się też różnić w zależności od wielu innych czynników, takich jak pozycja reklamy i ruch, więc
Kampanie Google Ads to usługa, która obejmuje możliwość tworzenia, śledzenia i optymalizacji reklam. Za pomocą tego narzędzia możesz zarządzać istniejącymi kampaniami lub tworzyć nowe. Pozwala ustawić grupę docelową i grupy reklam. Dzięki kampanii Google Ads możesz również monitorować skuteczność swoich reklam, mierzyć ROI i efektywniej analizować dane.
Google stworzył samoobsługową platformę reklamową, aby ułatwić małym firmom i start-upom korzystanie z reklam online. Platforma kampanii Google Ads obejmuje wszystko, od zarządzania budżetem po tworzenie tekstu reklamy. To łatwy sposób na zaproszenie nowych użytkowników i wypromowanie małych firm przez reklamy online.
Kampania reklamowa łączy kilka różnych narzędzi, takich jak narzędzie do tworzenia reklam Google AdWords i Edytor Google Ads, z różnymi funkcjami, które pozwalają zarządzać kampaniami i dostosowywać stawki w czasie rzeczywistym za pomocą łatwego w użyciu interfejsu.